قیمت آجر سفال اصفهان در کارخانه
نوشته شده توسط : amin

قیمت آجر سفال اصفهان در کارخانه با توجه به عوامل گوناگونی تعیین می شود و قیمت آجر برندهای مختلف، متفاوت می باشد.آجر سفال یا تیغه سفالی از مصالح ساختمانی کاربردی در انواع ساخت و سازها است. در موارد مختلفی، استفاده از این آجر بهتر از سایر انواع آجر است. برای خریداران این آجر بسیار مهم است که این آجر را از بهترین تولیدکننده و به قیمت مناسب خریداری کنند.

آجر سفال برای احداث دیوارهای باربر، تیغه های جداکننده، طاق ضربی میان تیرآهن ها، نمای خارجی داخلی و سقف های تیرچه بلوک به کار می رود. خرید آجر لفتون یا آجر سفال باید با توجه به خصوصیات مختلف آنها صورت بگیرد.

آجر سفال را از کدام کارخانه خریداری کنیم؟

قیمت آجر سفال اصفهان در کارخانه را در ادامه بررسی می کنیم. فرآیند تولید این محصول بدین صورت است که مواد خام از زمین استخراج می شود و کیفیت آن بررسی می گردد. در صورتی که کیفیت آن مطلوب باشد، برای ساخت آجر سفال مورد استفاده قرار می گیرد.

سپس این مواد جداسازی و فیلتر شده و مواد لازم به آنها اضافه می شود تا به کیفیت ایده آل برسند. ادامه مراحل تولید بر اساس نوع روش تولید پیموده می شود. اگر آجر سفال به صورت خشک تولید شود، خاک را فشرده کرده تا هیچ خلل و فرجی در آن دیده نشود. در نهایت قالب را فشرده نموده و در این حالت رطوبت آجر بسیار کم می باشد. اگر آجر سفال به صورت تر تولید شود، خاک تولیدی به گل تبدیل می شود و به تجهیزات قالب گیری انتقال پیدا می کند و گل فرم دهی شده و به دستگاه وارد می گردد و در اندازه لازم برش خورده تا به آجر تبدیل شوند. پس از این مرحله، آجرها را داخل کوره گذاشته تا پخت آنها به طور کامل انجام شود.

مطالب مفید :  بهترین کارخانه آجر سفال اصفهان

قیمت آجر سفال اصفهان در کارخانه های مختلف متفاوت می باشد. مجموعه آجر نقشینه اصفهان، یکی از بهترین کارخانه های تولید آجر است که کیفیت محصولاتش زبانزد می باشد. سازندگان و پیمانکاران بزرگی برای پروژه های خود از آجر تولیدی آجر نقشینه اصفهان استفاده می کنند. سفال تیغه 15 سانتی، یکی از پرفروش ترین انواع آجر سفال می باشد.

خرید آجر سفال به پایین ترین قیمت

آجر سفال را از تولیدکنندگانی خریداری کنید که محصولات باکیفیتی را تولید می کنند. خرید آجر سفال به قیمت بسیار پایین، زمانی ارزشمند است که این آجرها دارای کیفیت لازم باشند. بنابراین هر ارزانی، ارزشمند نیست و ارزش خرید ندارد. با استفاده از آجر سفال باکیفیت می توانید سازه های باکیفیتی و مقاومی احداث کنید. بنابراین تنها از کارخانه های بزرگ نسبت به خرید آجر استفاده کنید و توجه به قیمت ها را در اولویت قرار ندهید. قیمت آجر سفال اصفهان در کارخانه بر اساس رویه مشخصی، تعیین می شود.

آجر لفتون چیست ؟

آجر لفتون از جمله پر استفاده ترین مدل های آجر در صنعت ساختمان سازی است که به شکل ویژه ای در این صنایع جایگاه دارد. همانطور که بهتر می دانید، آجر ها جز مهم ترین مصالح ساختمانی هستند. اهمیت استفاده از این مصالح باعث شده تا مدل های مختلفی از آن وارد شود که آجر سوراخ دار یا همان لفتون نیز یکی از آن هاست. به طور کلی این آجر با حفره هایی که روی سطح خود دارد شناخته می شود. همچنین نام آن نیز از روستای لفتون واقع در اصفهان گرفته شده است. چرا که این آجر در این روستا برای اولین بار به تولید رسیده است. در این محصول ویژگی هایی وجود دارد که باعث شده انتخاب اول معماران برای ساختمان سازی باشد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آجر لفتون اصفهان پیشنهاد می شود که در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آجر های لفتون از آجر های ماشینی هستند که با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند. این آجر ها در بخش های مختلف یک ساختمان قابل استفاده بوده اما عمده استفاده آن ها برای دیوار کشی است. به منظور تولید این آجر ها نیز از خاک رس و شیل نسوز استفاده می شود. همچنین برای مقاوم سازی هر چه بیشتری آجر سوراخ دار، آن ها را در کوره های مخصوصی می پزند. به طور معمول این آجر ها دارای 8 الی 10 سوراخ روی سطح خود بوده و وزن بسیار سبکی دارند.

آجر لفتون اصفهان

همانطور که گفته شد، آجر لفتون اصفهان بسیار پر کاربرد بوده و به شکل گسترده ای برای ساخت بناهای مختلف استفاده می شود. این آجر برای نخستین بار در روستای لفتون اصفهان به تولید رسید. از این رو با نام لفتون یا آجر سوراخ دار آن را می شناسند. خرید این آجر در اصفهان و در تمامی استان های سراسر کشور بالاست. اما برای این که بتوانید بهترین کیفیت از این مدل آجر را تهیه کنید، بهتر است  برای خرید به مراکز فروشنده در اصفهان بروید. چرا که در اصفهان مرغوب ترین و مقاوم ترین مدل های آجر به خصوص مدل های لفتون به فروش می رسد.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: